Requisitos
Poden ser beneficiaris de les subvencions que preveu aquesta convocatòria les associacions o els centres socials legalment reconeguts, sense finalitat de lucre i amb personalitat jurídica pròpia al territori on es trobin assentats i constituïts com a comunitats balears a l'exterior, que compleixin els requisits que estableix l'apartat 4.2 de la convocatòria
Documentación a presentar
Totes les entitats sol·licitants han de presentar la sol·licitud signada per la persona que en tengui la representació legal, segons el model normalitzat.
A més, s'ha de presentar la documentació següent:
1. Documentació referida a l'entitat
a) Estatuts de l'entitat actualitzats.
b) Documentació acreditativa de la representació legal de l'entitat.
c) Número d'identificació fiscal de l'entitat.
d) Declaració responsable relativa a la veracitat de les dades bancàries (la titularitat ha de ser de l'entitat sol·licitant).
e) Declaració responsable que l'entitat no està donada d'alta davant la Seguretat Social i l'Agència Estatal de l'Administració Tributària. En el cas que hi estigui o hi hagi estat, presentació dels certificats administratius corresponents que està al corrent del pagament de les obligacions, només si no autoritza a la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat a comprovar-ho.
f) Les declaracions responsables següents, segons els models inclosos a la sol·licitud.
— De compliment de les obligacions de l'entitat.
— De no incórrer en cap causa de prohibició o d'incompatibilitat per percebre la subvenció.
— De totes les ajudes i les subvencions relacionades amb la sol·licitud, procedents de qualsevol institució, pública o privada, nacional o estrangera, sol·licitades per l'entitat o que se li hagin concedit.
2. Projecte per al qual se sol·licita la subvenció
a) Memòria descriptiva de les activitats o de la inversió per a les quals es demana l'ajuda.
b) Pressupost de la despesa.
Modelos:
Documentos relacionados con el trámite:
Plazo máximo
Les sol·licituds de les ajudes es poden presentar en qualsevol moment a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i fins al 16 de novembre de 2020.
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Contacto
Servicio o Sección responsable
Direcció General de Relacions Institucionals i de Relacions amb el Parlament
Passeig de Sagrera, 2.
Tel.: 971177002
(balearsexterior@dgri.caib.es)